۱۳۸۸ مهر ۲۲, چهارشنبه

Flashforward




سریال Flashforward (گذر به جلو) محصول سال 2009 و شبکه ABC می باشد. داستان این سریال درباره یک واقعه عجیب در سطح کره زمین است که همه ساکنان آن را تحت تاثیر قرار می دهد. درست در یک زمان تمام انسانها از هوش می روند و بعد از 137 ثانیه به هوش می آیند. در این مدت کوتاه هزاران هواپیما و میلیون ها ماشین دچار حادثه می شوند و بسیاری جان خود را از دست می دهند. افرادی که از خواب کوتاه بیدار می شوند متوجه اتفاقی عجیب تر می شوند و آن اینست که در مدتی که بی هوش بودند همه آنها رویایی از اتفاقات 6 ماه آینده در زندگی خود را دیده اند. دستگاه های دولتی شروع به ایجاد سایتی به نام موزائیک می کنند تا تمام افراد در دنیا ، هر آنچه در رویای خود دیده اند در این سایت گزارش کنند تا با قرار دادن تکه های این پازل در کنار یکدیگر به تصویری درستی از حادثه ای که قرار است در 6 ماه آینده بیفتد دست یابند.
شبکه ABC اعلام کرده که باتوجه به پایان یافتن سریال گمشدکان در سال 2010 ، این سریال را به عنوان جایگزینی برای سریال پرمخاطب گمشدگان در نظر گرفته است. قسمت اول این سریال یکی از پر خرج ترین قسمت ها در تاریخ سریال سازی بوده است و با توجه به تبلیغات زیاد شبکه بینندگان زیادی را به خود جلب کرد. از طرفی حضور چند بازیگر سریال گمشدگان در این سریال ، و اشاراتی به پدیده های ماورایی و ساختار پرتعلیق آن بر شباهت نزدیک از لحاظ ساختاری به سریال گمشدگان تاکید دارد.
سریال Flashforward بر اساس کتابی از رابرت جی سایر و با تهیه کنندگی دیویید گویر ، نویسنده سری بت من ها، برای 25 قسمت در سیزن 1 و حداقل سه سیزن برنامه ریزی و تهیه شده است. شاید هنوز بعد از تماشای چند قسمت اولیه این سریال قضاوت در مورد موفقیت یا عدم موفقیت آن هنوز زود باشد، ولی تنها چیزی که به ذهن خطور می کند این است که این سریال هنوز با گمشدگان فاصله زیادی دارد.

سختی دیالوگ ها: 2.5
مخاطب: عام










۳ نظر:

ناشناس گفت...

سلام
دستت درد نکنه
یه سوال، ایا قسمت 14 این سریال وجود داره یا نه ، اگه داره لینک تورنت رو واسم می ذاری
مرسی

amir,ISBN84 گفت...

سلام
نه دوست عزیز، اپیزود 14 همون 13 است.
این شاید کمکت کنه:
Flashforward.S01E11-E12.HDTV.XviD-2HD.avi (11, 12)
FlashForward.S01E12.REAL.PROPER.HDTV.XviD-2HD.[VTV].avi (13)
FlashForward.S01E13.HDTV.XviD-2HD.avi (14)
FlashForward.S01E15.HDTV.XviD-P0W4.avi (15)

ناشناس گفت...

حله مرسی بسیار