۱۳۸۹ تیر ۳۰, چهارشنبه

Skins



سریال "اندام ها" محصول سال 2007 و شبکه بریتانیایی E4 می باشد. "تونی استانم" نوجوانی زیبا رو، خوش اندام و خوش بیان است. همه تونی را دوست دارند، مخصوصا دخترها . صمیمی ترین دوست "تونی" "سید جنکینز" کاملا بر عکس تونی ، کم حرف و خجالتی و کم رو است ولی به دوست دختر "تونی" میشل ریچارد سون" علاقه مند است، البته او به همه دختر ها علاقه مند است، ولی رابطه متقابل وجود ندارد."تونی " از طرفی عزم آن کرده که دوست خجالتی خود را قبل از رسیدن به 18 سالگی با دختری بخاباند ولی مهمانی ترتیب داده شده، از اولین قدم خود که جور کردن مواد باشد ، طبق نقشه پیش نمی رود و این نوجوانان موذی پشت سر هم خراب کاری های جدیدی  به بار می آورند. 

http://persianisland.blogspot.com




persianisland.blogspot.com
سریال "اندام ها" به هیچ وجه به مانند فیلم های تین ایجری آمریکایی نیست، مهم ترین تفاوت آن طرح تصویری از شیطنت های نوجوانان انگلیسی ، از مست کردن گرفته تا پارتی های مخفیانه آنها و استفاده از مواد مخدر و خلاف های بزرگ تر آنها با طنز تلخی می باشد در جامعه ای که آزادی برای جوانانش ، از طرفی و قوانین دست و پا گیر بر روی والدین از سوی دیگر، باعث بوجود آمدن پارادکسی بزرگ بین این دو نسل است. انتقاداتی زیادی به خالق سریال و نویسنده های آن "برایان السی " و "جیمی بریتین" برای نشان دادن نوجوانان بریتانیایی به عنوان افرادی عیاش و شورشی و خوش گذران شد که البته با پاسخ آنها مواجه شد" مسلم است که تمام جوانان بریتانیایی شبیه شخصیت های سریال ما نیستند ، شخصیت های سریال ما به این گونه اند".

persianisland.blogspot.com

/persianisland.blogspot.com
در این سریال نوجوانانی را می بینیم که هر یک مشکلی بزرگ در زندگی دارند ولی به گونه ای رفتار می کنند که انگار خوشحال ترین انسانها بر روی زمین هستند. نکته قابل توجه دیگر در این سریال پرداختن به موضوعات جن*سی و اخلاقی مربوط به این نوجوانان است ، موضوعاتی که شاید پیش تر برای سنین بالاتر نمایش داده می شد ، ولی این نوجوانان انگار که در همه چیز از بزرگان خود جلو زده اند. فارغ از نگاه افراطی به انحرافات این افراد ، می توان گفت سریال به نوعی هم تلخ است و هم دیدینی، هم آموزنده برای والدین هم گمراه کننده برای جوانان برای نشان دادن خلاف هایی که از آن اطلاع ندارند. به قول "چارلی بروکر" دیدن این فیلم برای والدین باعث می شود که بیش از هر چیز به عمق فاصله خود با فرزندانشان پی ببرند، فاصله ای که بیشتر از حد تصور است.
http://persianisland.blogspot.com
مخاطب: خاص $1
سختی دیالوگها: 4
امتیاز: 8.8

۶ نظر:

ناشناس گفت...

بابا جان این عکساتو یه جا دیگه اپلود کن

تو رو مولا

amir,ISBN84 گفت...

سلام
بیشتر سایت ها این مشکل رو پیدا کردن، هر جا من آپــلود کنم این مشکل بعد از چند وقت پیش میاد.ولی عوض می کنم حتما
ممنون که اطلاع دادید

ناشناس گفت...

سلام
آیا راسته که میگن قراره فلش فوروارد دوباره ساخته بشه؟

amir,ISBN84 گفت...

هنوز صد در صد نشده، ولی با توجه به اینکه جوزف فاینس قرار داد دیگه ای با استارز داره احتمالش زیاده

حامد گفت...

امیر جان سلام ایشالله خوبی نسخه امریکایی اسکینز رو نمیدونم دیدی یا نه ولی اصلا حال نداد و به هیچ وجه به نسخه بریتیش نمیرسه
برعکس نسخه امریکایی شیملس که به من یکی خیلی بیشتر از نسخه انگلیسی حال داد
یه مطلب در مورد این سریالای بازسازی شده بنویس درست مثه اصل داستان اپیزودز که مفهوم اصلیش همینه دیگه
ممنون

amir,ISBN84 گفت...

سلام
ممنون حامد جان
اسکینز که خوشم نیومد ، بریتیشش شاهکار بود
شیملس خیلی عالیه، من نسخه بریتیششو ندیدم
اپیسودز هم اره حتما می نویسم
ممنون