۱۳۸۹ مهر ۲۳, جمعه

Burn Notice


سریال " حکم تعلیق " محصول سال 2007 و شبکه USA  می باشد. "جفری داناوان" جاسوسی است که در میانه ماموریتش حکم سوختنش صادر شده است. منظور از سوختن معرفی جاسوس به عنوان مامور غیر قابل اعتماد یا خطرناک است که دیگر مورد تائید سازمان های جاسوسی نیست و تمام امکانات از قبیل حساب های بانکی و دسترسی های اطلاعاتی از او گرفته می شود . او که خود را سوخته شده و بدون هیچ گونه پولی می باید ، سعی دارد از طرفی به عنوان یک کارگاه خصوصی برای خود پولی جمع آوری کند و از طرفی دیگر به دنبال علت تعلیق شدنش از طرف سازمان های جاسوسی باشد.
persianisland.blogspot.com




سریال" حکم تعلیق" سریالی جاسوسی است که با چاشنی طنز و اکشن آمیخته است ."داناوان" به عنوان جاسوسی جذاب و با هوش که از وسائل ساده استفاده های جالبی می کند و حتی در ماموریت های کوچک خود چیزی از ذکاوت خود کم نمی گذارد و بیننده را از دیدن روشهای جاسوسی و اطلاعاتی خود مجذوب می کند. همچنین او مهارت های بی نظیری در مبارزه تن به تن و کار با اسلحه های گرم و سرد دارد. البته فرق "جفری داناوان "با امثال "جک بائر"و "جیسون بورن" در این است که در این جاسوسان شخصیت و سرگذشتی تیره دارند ، و نوعی تلخی روزگار آنها برای بیننده مشهود است ، ولی "جفری داناوان" همچون "دکستر" دوست داشتنی و گاهی بامزه است ، که شاید روایت کردن داستان توسط خود او نیز مزید بر علت باشد. این سریال در طول پخش خود بینندگان بسیاری را جذب خود کرد ، و به تازگی برای سیزن 5 و 6 تمدید شد. persianisland.blogspot.com


امتیاز: 8
مخاطب: عام
 سختی دیالو گها:3.5

۲ نظر:

ماکان گفت...

امیر جان سلام.من تازه با وبلاگت اشنا شدم و چیزی که باعث شد این پیغام رو برات بفرستم این بود که با توجه به علایقت در زمینه سینما و ادبیات و نقدهایی که نوشته بودی متوجه شدم جزو مخاطبای جدی سینما و ادبیاتی.ولی برخلاف اکثر دوستان مثلا روشنفکر که دیدن سریالهای خوش ساخت اما با محتوای عامه پسند و در بعضی مواقع حتی دیدن سریال رو به طور کلی تقبیح میکنن مطالب خوب و عادلانه ای درباره سریال ها نوشته بودی.خلاصه اینکه باهات حال کردم.امیدوارم بتونم بازم از مطالب خوبت استفاده کنم.دیالوگ های سریال هاوس هم که گذاشته بودی خیلی باحال بود.من خودم پزشکم.این دکتر هاوس بعضی وقتا بدجوری باعث حسودی من میشه.

amir,ISBN84 گفت...

سلام ماکان جان
پورش بابت تاخیر
خیلی خوشحالم که وبلاگ رو دنبال می کنی
دکتر هاوس هم که خیلی شاهکاره ، من خودم گاهی بیمار می شم و خوب نمبشم می گم کاش دکتر هاوس بود الان می رفتم ویزیت lol
ممنون بابت کامنتت دکتر