۱۳۸۹ اسفند ۱۵, یکشنبه

سخنرانی پادشاه در معرفی نامزدهای بهترین فیلم (کلیپ با زیرنویس فارسی)


قبل از اینکه "سخنرانی پادشاه " رو ببینم "شبکه اجتماعی" رو بهترین فیلم می دونستم. ولی بعد دیدن" سخنرانی " چنان شیفته این فیلم شده بودم که با وجود اینکه "قوی سیاه" رو در سانس بعدی دیدم که در جای خودش فیلم ارزشمندی حساب می شه ، ولی در هنگام بیرون رفتن از سالن و حتی در روزهای بعد فقط به این فیلم فکر می کردم و نجوای سخنرای پادشاه با آن آهنگ فوق العاده و ادای کلمات به صورت شمرده ، و مکث فوق العاده "کالین فرث" سر کلمه challenge  به طور اعجاب آوری در خیال من موج می زد . این ویدئو کلیپی است که در پایان مراسم اسکار هنگام اعلام بهترین فیلم پخش شد. در این کلیپ پادشاه سخنرانی می کنه و هر یک از فیلمهای نامزد با مونتاژی بسیار زیبا به صورت هماهنگ با سخنرانی نمایش داده می شوند ، به گویی کلمات پادشاه توصیف گر سکانس های این فیلم هاست.
اگر به قسمت انتهایی سخنان پادشاه دقت کنید می بینید که چقدر این توصیفات به حال امروز ما شباهت داره و گویی خطابش ما هستیم.
دانلود لینک 1

سعی کردم کلمات را به صورت بریده همراه با سخنرانی ترجمه کنم ، برای همین گاهی کلمات از لحاظ دستوری نا هماهنگ هستند

۲ نظر:

مهرداد گفت...

سلام رفیق
خیلی کارت درسته
خیلی دنبال این کلیپ می گشتم بازهم ممنون

amir,ISBN84 گفت...

خواهش می کنم