۱۳۸۹ تیر ۲۶, شنبه

Conan O'Brien



"کانن ابراین" مجری و تهیه کننده مشهور تلویزیونی ، که بعد از حدود 20 سال همکاری با شبکه NBC از این شبکه با گرفتن غرامتی حدود 45 میلیون دلار جدا شد. پیوند بین NBC  و "کانن ابراین" برای بسیاری پیوندی ناگسستنی می نمود، ولی بر خلاف انتظار همکاری مادام العمر این دو غول رسانه ای، در عرض چند هفته روابط برادرانه آنها شکرآب شد. هر چند که "کانن" در مصاحبه خود در برنامه شصت دقیقه بیشتر انتقادات خود را متوجه رقیب خود "جی لنو " کرد.
 http://persianisland.blogspot.com
 

persianisland.blogspot.com
"کانن" متولد 1963 است، البته ظاهر جذابش ، قد بلندش و مدل موهای منحصر به فردش به مردی 50 ساله نمی خورد. او چه در مدرسه و چه در دانشگاه شاگردی ممتاز بود، و با همین رتبه از دانشگاه هاروارد فارغ التحصیل شد. اولین فعالیت حرفه ای او با شبکه HBO  به عنوان نویسنده برنامه های گفتاری انجام شد و بعد از آن بود که همکاری طولانی مدت NBC  و "ابراین" آغاز شد. بعد از جدایی "دیوید لترمن" از NBC  ، "کانن" با برنامه نیمه شبی یا "کانن ابراین" جای او را گرفت.
persianisland.blogspot.com



persianisland.blogspot.com
"کانن" در طول همکاری خود با شبکه NBC  تبدیل به یکی از اسطوره های اجرا در تلویزیون شد. وقتی با یاد سخن "مگان فاکس " می افتیم که در برنامه "کانن ابراین " می گفت " من از کودکی عاشق شما بودم و از دیدن برنامه های شما کیف می کردم" ، به سالهای طولانی فعالیت او پی می بریم. او باعث مشهور شدن بازیگران و نوازندگان بسیاری بوده و سیاست مداران بسیاری را به شهرت جهانی رسانده که شاید اولین رئیس جمهورزن کشور فنلاند نیز یکی از آنها باشد. روزی که "کانن" با "تری هچر" بازیگر سریال "همسران نگون بخت " مسابقه دو گذاشت و ناگهان بر کف صیقلی استودیو لیز خود و سرش به زمین اصابت کرد ، روزی بود که می شد شدت علاقه مردم و هنرمندان را به او به آشکار مشاهده کرد."کانن" با وجودی که چند ساعت بیشتر در بیمارستان سپری نکرد، ولی تلفن های شبکه و بیمارستان از تماس های میلیون ها علاقه مند اشغال شد.می توان گفت بعد از جدایی او از NBC  شبکه ای نبود که به او پیشنهاد همکاری ندهد، از HBO و FOX  گرفته تا SHOWTIME  و COMEDY CENTRAL  ولی در نهایت "کانن" با شبکه کابلی TBS  قرار دادی برای شروع برنامه ای از نوامبر  2010  امضا کرد.

persianisland.blogspot.com

http://persianisland.blogspot.com
"کانن ابراین" مطمئنا محبوب ترین مجری تلویزیونی  من است ولی شاید توصیف این محبوبیت کمی مشکل باشد. با دیدن برنامه متعدد او نوعی ارتباط خاص بین بیننده و او ایجاد می شود، شاید کسی که اولین بار "کانن" را ببیند، از جملات او خنده اش نگیرد، ولی کسی که سالها پای برنامه های او نشسته، از کوچکترین حرکت او از نشان دادن نماد "ولکانها" در "استار ترک" گرفته تا ادای "هری پاتر" و "آرنولد" را درآوردن لذت ببرد.با وجودی که مجریان متعددی در شبکه های مختلف در برنامه های تلفیقی خود مشغول به کارند، از "اپرا وینفری" کهنه کار گرفته تا "جیمی فلن" جوان ، ولی شاید دیدن هیچ کدام آن لذت و جذابیتی که دیدن "کانن ابراین" برایم ایجاد می کند نداشته باشند.       
persianisland.blogspot.com

۳ نظر:

ناشناس گفت...

سلام
اگر میشه راجب اپرا هم توضیح بدید
ممنون

ناشناس گفت...

سلام.....
نظرتون راجع به سریال persons unknown چیه؟؟شما خودت دیدیش؟؟

amir,ISBN84 گفت...

سلام
بله، چند قسمت اولشو دیدم، سریال پر هیجان و خوبیه، اگر از سریالهای راز آلود خوشتون بیاد این سریال گزینه مناسبیه، داستان چند تا آدم که یه جایی گیر کردن و نمی تونن بیرون بیان همیشه جالب بوده، ولی همیشه پایان بندی و سیر داستان منطقی ای نداشته...