۱۳۹۰ مهر ۲۹, جمعه

Louie


سریال "لویی " محصول سال 2010  شبکه "FX" می باشد. سریال به صورت مستند وار به زندگی "لویس سی کی" کمدین آمریکایی می پردازد . از زندگی خصوصی او گرفته تا اجراهای روی صحنه . "لویی" به تازگی طلاق گرفته و به صورت مقطعی از دو دختر خردسال خود نگه داری می کند. او با وجود اینکه در روی صحنه بسیار موفق است در زندگی خصوصی و ارتباطش با دیگران چندان موفق نیست. او کمدینیست که با انکه هر شب روی سن استند آپ کمدی با مردم در ارتباط است و حضار را به وجد می آورد ولی در واقع دیوار بلندی بین او و اطرافیانش وجود دارد که انچه در قلب و روح او می گذرد را از دیگران پنهان می دارد.





persianisland.blogspot.com
"ریکی جرویس" "لوییس سی کی " را خنده دار ترین کمدین آمریکایی می داند. و این جمله از کسی که شاید خنده دار ترین کمدین انگلیسی باشد افتخار بزرگی برای "سی کی " است. و اما اهمیت این سخن " ریکی جرویس" زمانی برای همگان مشخص شد که سریال " لویی" روی انتن امد. طنز "لویس سی کی " چه در اجرای روی صحنه اش و چه در این سریال طنز تلخ و برخورنده ای است. طنزی که افکار و عقایدی را مطرح می کند که شاید وجود داشته باشند ولی همه از گفتنش و حتی تفکر در باره آن واهمه دارند. اینکه گاهی انقدر کودکان ما عرصه را بر ما تنگ می کنند که دوست داریم پنجره خانه را باز کرده و آنها را به بیرون بیندازیم و یا با متکایی به زندگی مادر خود که دائم در حال ایراد گرفتن و غر زدن به فرزند 40 ساله خود می باشند پایان دهیم. .



persianisland.blogspot.com
"لویی " در دیالوگهایش معمولا تناقضات  انسانها را هدف قرار می دهد. شکم های جلو آمده ، موقعیت های خجالت آور ، رفتار های نژاد پرستانه و  قوانین احمقانه. می توان گفت سریال کمدی ای که "لویسس سی کی " خلق کرده ، از نمونه های معدود مشابه، به مانند "Curb" "لری دیوید" سیاه تر است و این تاریکی اثر است که او را تبدیل به کمدی ای  تفکر بر انگیز می کند.
مخاطب: خاص
امتیاز: 10
سختی دیالوگها: 4
  

هیچ نظری موجود نیست: